[aenda] o retornoooo

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Aug 2011 19:31:40 +0000

ola!!!! como comentamos temos q falar de facer a nosa primeira reunion.
comentovos: eu a semana do 5 de setembro tou pendente da prevision
meteoroloxica xk se fai bo tempo os meus pais marchan a praia e teño q qdar en
casa. a semana do 12 de setembro tou libre, o 15 e 16 teño o exame. e dpois o
resto do mes non tou en lugo.

a verdade e q vai ser dificilillo q demos cadrado tod@s pero bueno ai q
intentalo. vos poñede os dias de dispoñibilidade e a ver se damos quedado a
maioria.

mandoume un correo pepe sobre o tema do horto urbano, propuxome comezar co
asunto dpois de s.froilan
desfrutade do resto de veran!!!