[aenda] estatutos e entroido

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Feb 2011 13:19:21 +0000

ola!! se podedes, entre maña e pasado as 12 esperade na porta de cuarto pa
firmar uns papeis da modificacion de estatutos, temos q firmar todos. se non
baixades a clase xa vos localizo.
sobre o da festa do xoves a min non me importa ese dia tar na mesa, pero e
certo q e algo xusto e eu estos dias non vou moi sobrada de tempo pa encargarme
de recopilar panfletos e fotocopiar. eu case digo q se alguen quere encargarse
d organizalo q o fagamos pero se non ai un organizador voluntario, deixalo