[aenda] Re: conciertos

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Mar 2011 17:13:40 +0000

pois eu creo q podiamos probar,analizar o presuposto (raquel pregunta se podes
os comites o prezo mais ou menos das cousas) e se o vemos factible arriscarnos
unha vez e se sae mal non volvelo facer; eso si ofrecendo o xusto, cerveza,
mocho e empanada (tp e totalmente necesaria) e pista pa non invertir mais do
necesario.
estou con olalla no tema de q eres un dos motores pero...ante todo o benestar
persoal.

Date: Sun, 6 Mar 2011 23:24:34 +0100
Subject: [aenda] Re: conciertos
From: raquelnb89@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

Boas
De momento inda non é seguro que non haxa festa da terra. En caso de que non
houbese vendo os resultados económicos do carnaval, pareceme arriscado montar
unha festa, tendo en conta a nosa situación económica.
Con isto non digo que non se faga, pero que hai que ter moito coidado e depende
de moitos factores (clima pola carpa, equipo de sonido...). é a miña opinión
despóis de ver o que se gastan organizando festas e os contratempos que poden
dar.
Cando se saiba facemos unha reunión e contrastamos prezos e cartos dispoñibles.

Bo carnaval!!