[aenda] Re: CARTOS SUBVENCION IMPORTANTE

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Nov 2011 16:18:26 +0000

60 euros dará para uns 3 chuvasqueiros (chaqueta) .. non valen menos de 20 cada
un.
se vos fai falta a caixa metalica con chave ...non sei canto valen .. pero
podedes comprala e con o q sobre un chuvasqueiro o simplemente deterxentes (q
tmb se gastan ben aló... tipo frega suelos, multiusos, estropajos, etc)

se fai falta q alguen vaia a comprar avisade canto antes... creo q maña teño de
ir ah protectora pero o venres ainda se pode comprar non ?

From: emmanerea89@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] CARTOS SUBVENCION IMPORTANTE
Date: Wed, 16 Nov 2011 15:12:05 +0000

novo despiste pola miña parte (esta semana levo a palma) ainda nos quedan 60
euros da subvencion, mirando as cousas que metimos na solicitude pensei que
podiamos coller fundas pa subir a prote, e outro materila de prote, tamen unha
caixa metalica con chave pa os cartos. pero non sei, a algun se lle ocorre algo
que faga falta?
de todas formas o limite e ata este venres asi q e posible que xa non chegue a
tempo SINTOO!!!!!