[accessible-android-nl] Re: test

  • From: Diane Van Den Bergh <diane.vdb@xxxxxxxxxx>
  • To: "accessible-android-nl@xxxxxxxxxxxxx" <accessible-android-nl@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Nov 2014 16:39:43 +0100

Hoi Paul,

Ik zie jouw mailtjes wel, maar al mijn pogingen om een test te sturen zie ik
zelf ook niet.

Ik heb ook de melding gehad dat ik was ingeschreven.

Marten Post-Uiterweer heeft ook een freelistss.org, maar daar zie ik in het
mailadres altijd nog iets als bounce bijstaan.

Ik weet niet of dat er toe doet.

Groetjes,
de onzichtbare Diane

Verstuurd vanaf mijn iPhone