[8.10-fest] Re: SSLUG og lokaler

  • From: Martin Pihl <martin@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 08 Jul 2008 20:49:40 +0200

Det lyder godt.

Jeg er også enig i, at overnatning ikke står øverst på listen. Især ikke
hvis vi ligger arrangement fx fra kl. 14-18, så folk kan nå både frem og
tilbage med toget, hvis man skulle have lyst til det.

Derudover synes jeg også vi skal have lavet en post om diskussionen so
far, som vi kan smide ud diverse steder. Ikke mindst så der kan være
flere til at hjælpe med den rent fysiske del, når vi når så langt. Jeg
sidder selv i Århus, og kan ikke hjælpe så meget med det.

Indtil videre er vi nået omkring:

* Dato
* Mulige emner til foredrag
* Ændring af navn fra release party til xxxx?
* SSLUG og lokaler

Nogen der vil lave en opsamling på dette og smide på locolisten og
forummet? Ellers gør jeg det når jeg lige kan komme til det engang ;)

Mvh
Martin