[8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: Open Office v3 oplæg

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 8 Sep 2008 21:20:32 +0200

Som det står nu starter første 'rigtige' oplæg kl. 12.45. Hvor sent
skal vi starte for at folk fra Jylland / Ålborg kan nå frem? Hvad er
et ordentligt tidspunkt?

Hvor længe skal vi have install hjælp og workshop åbent? Som det står
nu lukker vi kl. 18, men vi har grupperummet helt til kl. 22.30 så vi
kan sagtens holde længere åbent.

Jeg syntes vi skal få styr på vagtplan og plan over oplæg indenfor de
næste to dage og så begynde at opreklamere lidt og hverve frivillige.
Phillip ville også annoncerer ud på nogle af sslug's lister, så vi
skal helst ikke ændre for meget i tiderne efter dette tidspunkt.

Søren