[12e] FW: lugu meist endist...

  • From: "Martin Rekor" <Martin.Rekor@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <12e@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jan 2004 12:39:45 +0200

-----Original Message-----
From: Egon Rand
Sent: Thursday, January 15, 2004 8:24 PM
To: Est
Subject: lugu meist endist...

Noored ja edukad!

Noor ja edukas tuli välismaalt tagasi koju ja tahtis astuda kohalike
noorte ja edukate klubisse. Vastuvõtul küsiti temalt: "Kas sul viimase
malli mersu või bemari on?" "Ei ole," vastas noormees ausalt. "Kas sul
kahekorruseline suvila mere ääres veepiiril on?" "Ei ole," vastas
noormees taas ausalt ja selle peale vaadati teda juba imelikult. "Kas
sul pöidlajämedune kuldkett on kaelas?" tuli kolmas küsimus. "Ei..."
jõudis noormes ütelda enne, kui ta tänavale visati. Tänaval võttis ta
taskust oma sateliittelefoni ja helistas koju naisele Chicagosse.
"Nii, kullake, kuula nüüd, mis teha tuleb. Esiteks müü maha meie
Lamborghinid ja osta mingi viimase malli bemari või mersu, parem mõlemad.
Teiseks: kas sa mäletad meie suvilaid Vahemere ääres ja Kanaari
saartel? Vaat sedamoodi, et homseks olgu kõigil paar korrust maas, et
nad kahekorruselised oleksid! Ja kolmandaks, istu meie eralennukisse
ja lenda Australiasse, seal suvitab meie koer. Koer lase magama panna,
aga see kett, mis tal kaelas on, saada mulle, klubi tahab, et ma seda ise
kannaksin."