[vbs2] Total förlust

  • From: "YRJA" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jul 2009 11:50:21 +0200

Hej!

Datorkraschen medförde tyvärr att jag förlorat ALL min epost det senaste året.
I ett desperat försök innan formateringen så försökte jag med hjälp av ett
externt OS kopiera allt innehåll i mina mappar - där även mailen låg - men
tydligen går det inte utan att man har mailprogrammet öppet och exporterar.
Ja det har jag ju gjort tidigare men inte kom jag ihåg det just då!!

Ja det var ett försök och jag fick ju med mig adressboken iallafall.
:-)
Hoppas att ni har era alster kvar på era datorer och kan skicka in de uppgifter
som är kvar att rätta.