[vbs2] Re: [vbs2] Total förlust

  • From: "Ingemo" <ipo@xxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jul 2009 12:58:22 +0200

Hej Yrja!
Jag vet precis hur det känns, har ju själv varit med om att förlora allt. Jag
har sparat mina mallar som jag skickat in och dina rättningar har jag också
sparat ner. Jag har fått det mesta rättat .. tror det är  lektion 19 och 20 som
inte blivit rättade. Jag ska skicka in dem igen men det dröjer ett par veckor
för jag har besök och sen ska jag själv iväg ett par dagar. Jag har börjat så
smått på Termin 3 och har gjort lektion 21 b och 21 c men på uppgift a där
bilden skulle ringla sig in som en orm på mallen blir jag inte klok på hur jag
ska göra.
/Ingemo