[vagalume] RE: [vagalume] Re: [vagalume] BÁRBARA: DINAMIZACIÓN ANIMACIÓN CULTURAL

  • From: ÁuReA ViLa ReIjA <aauurreeaa@xxxxxxxxxxx>
  • To: lista correo vagalume <vagalume@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Dec 2009 06:08:00 +0000

 me parece de puta madre lo de el calendario lunar!! samuel me dijo la semana
pasada (se lo comenté a alguien en vagalume, pero no me acuerdo quien) que para
enero/febrero nos arreglaba un ordenador que tiene que no usa y nos lo donala
actividad de Bárbara me parece bien, para eso esta vagalumelarga vida a
cerebros enaxenados!!respecto a la movida esta de rajes e historias varias...ya
bastante puta es la vida como para andar amargando mas las cosas no?
llego una factura de 91 euros de agua, no nos llegaron a hacer nunca una
lectura porque van por la mañana y está cerrado. intentaré ir esta semana  a
aguas a ver si hay alguna factura mas y a domiciliar el recibokami aun no me
llamo este mes para pagar el alquiler...igual nos lo regala por navidad!...?

a pasalo ben!

Date: Wed, 16 Dec 2009 21:53:12 +0100
Subject: [vagalume] Re: [vagalume] BÁRBARA: DINAMIZACIÓN ANIMACIÓN CULTURAL
From: xosexose@xxxxxxxxx
To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx

paréceme boa idea, se non podes vir á asemblea, xa leo eu a proposta.( e se che
vale para a UNED, por min perfecto).
Ademáis a min gustariame que alguén me relevara no de coordenar as actividades,
así que ó mellor, se che apetece facer iso, igual ti ou outra persoa se podería
en cargar tamé da parte "non cultural" e do calendario mensual.

Aproveito para adiantar que proporei que para o ano, en lugar de sacar un
cartaz de actividades mensuais, fagamos a programación coincidindo coas fases
lunares(de lúa chea a lúa chea) Deste xeito teriamos as xuntanzas uns días
antes da chea. (xa sei que é unha paranoia, pero gustame a idea de ruptura co
calendario oficial. De todas formas, se vos fixades, para o ano que ven case
as luas cheas coinciden entre os días 22 e 30 de cada mes oficial)

Apertas

2009/12/16 bárbara soto <simeacuerdosi@xxxxxxxxx>

Hola de novo,

levo varias semanas (realmente meses) dándolle a cabeza sobre una posble
contribución miña
o Vagalume.

 agradecería que alguén levara a idea a Asamblea (XOSE PF, SE NON CHE IMPORTAA!
OU RITA...)

(PF: Quen quera levar a idea a Asamblea que mo diga: simeacuerdosi@xxxxxxxxx)

Propoño poñerme ca dinamización de actividades culturais no centro, e decir:

contactar con asociacións/colectivos que leven a cabo diferentes actividades e
queran traelas
o centro, fomentar iniciativas que den pé á participación de outra xente no
Vagalume..., organización
de movidas de "artes escénicas", certámenes de "x" ou "y" etc...

SERÍA PARA DINAMIZAR/organizar O TEMA CULTURAL de cara ó exterior e sen nigunha
pretensión ideolóxica (ainda que nada nesta vida e do todo aséptico e o arte
menos...) senon lúdica e cultural.

Se non o propuxen antes e porque o ideal para mi sería que o que faga

me sirva coma créditos prácticos na UNED...
ainda non teño claro que isto sexa factible pero de calqueira xeito considero
que molaba que
me dixérades vos primeiro se vos parece ben a idea.

GRACIAS E BICOS.

POR FA: AGRADEZO OPINIÓNS!!

--
BRSL