[vagalume] Re: [vagalume] BÁRBARA: DINAMIZACIÓN ANIMACIÓN CULTURAL

  • From: Xose Xose <xosexose@xxxxxxxxx>
  • To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Dec 2009 21:53:12 +0100

paréceme boa idea, se non podes vir á asemblea, xa leo eu a proposta.( e se
che vale para a UNED, por min perfecto).
Ademáis a min gustariame que alguén me relevara no de coordenar as
actividades, así que ó mellor, se che apetece facer iso, igual ti ou outra
persoa se podería en cargar tamé da parte "non cultural" e do calendario
mensual.
Aproveito para adiantar que proporei que para o ano, en lugar de sacar un
cartaz de actividades mensuais, fagamos a programación coincidindo coas
fases lunares(de lúa chea a lúa chea) Deste xeito teriamos as xuntanzas uns
días antes da chea. (xa sei que é unha paranoia, pero gustame a idea de
ruptura co  calendario oficial. De todas formas, se vos fixades, para o ano
que ven case  as luas cheas coinciden entre os días 22 e 30 de cada mes
oficial)

Apertas