[vagalume] Re: [vagalume] Informe tesourería Novenbro-Decembro 2010

  • From: bárbara soto <simeacuerdosi@xxxxxxxxx>
  • To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 Jan 2011 12:51:02 +0100

Nas aclaracións sobre o Superbock quiseches decir "Puto Punto" ¿non? :-)
"este puto ten que ver con que foísenos reclamado...".

*SUXERENCIA 1:* Unha suxerencia: como o informe e curtiño non podería
facerse coma como cas actividades e envialo ademais como
mail normal?

Porque as aclaracions que fas por exemplo *co tema de que faltan cartos na
caixa dun día para outro*, son moi importantes
e se non se abre o pdf. non se lé.

*LUZ:* Outra suxerencia (igual é unha chorrada pero é unha idea): se podería
gardar unha parte dos fondos do mes
para o da luz (que supoño que as facturas son semellantes dun mes a outro)
en previsión dos retrasos Camiles...
SOBRE ESTE TEMA: SABEDES QUE A LUZ TEN OUTRA SUBIDA PREVISTA PERO QUE
CAMBIANDO O CONTRATO SE PODE
FACER CA COMPAÑÍA "X" NOS CONXELE O PRECIO DO W TODO O ANO ¿? Isto é
importante e interesante.
Ademais se pode de paso aproveitar para cambiar (se a Cami lle parece ben)
os datos da factura de maneira que chegue directamente a Vagalume... o
procedemento é facilísimo pq con isto do "mercado libre" van os comerciais a
facelo directamente eles
e se ocupan de todo....POR CERTO: un amigo meu (moi noviño -18 justicos-)
está de comercial nunha de estas compañías...por se interesa (e por suposto
non fago a suxerencia por iso ;-) ).

Gracias e un biquiño Pino.

--
BRSL