[vagalume] Re: Proposta 2 para debater na vindeira asemblea: beneficios barra artistas

  • From: bárbara soto <simeacuerdosi@xxxxxxxxx>
  • To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Dec 2009 20:25:49 +0100

pois eu non o vexo exactamente igual das charlas que os concertos
e non digo que unha cousa sexa mais importante que a outra...
*pero sí: o esforzo material é diferente.*

O problema (para mí) e que derrepente se multipliquen os problemas e os
obstáculos... resúltame
btt desmotivante (e xa recoñezo que non é que esté moi motivada pq non me
termina de quedar claro
de qué palo va o tema da asociación Vagalume (aproveito a ocasión para
expoñelo neste medio de maneira que chegue a
todo o mundo)...  que unha cousa é a idea que lles escoitei a Auri e a
Natalia xusto antes de
poñela a funcionar e outra cousa o que veo agora... QUE NON E QUE ESTÉ
MAL...e que non sei exactamente de qué palo vai
e se vai comigo ou non.

Coma para min o que mais me importa a nivel "cultural" e mesmo
"sociocultural" de entre o que se oferece no centro social,
é o tema musical (eido no que as opotunidades e alternativas en Lugo son
tirando a INEXISTENTES)
e por iso que TB *PARA MIN* esto é o mais importante...

*E ME FASTIDIA QUE SEXA EIQUI ONDE ÚLTIMAMENTE SE VEN (ou a lo menos se
explicitan/publican no freelists ) PROBLEMAS
(que é a segunda vez en moi pouco tempo)
*
CO TEMA CONCRETO DO PROPOSTO CON RESPECTO A BARRA REPITO:

1º) os obradoiros poden poñer prezo (o que lles de a gana ¿?) aos asistentes
2ª) as persoas que veñen voluntariamente a facer charlas so se transportan e
eles mesmos
2º) os concertos fan que as *consumicions da dita barra aumenten*
3º) as "aportacións voluntarias" polo que me parece (OLLO NON O SEI DE
PRIMEIRA MAN PQ EU NON TEÑO QUE VER
CON ESTE TEMA) son tirando a *INFIMAS.*
4º) aos concertos ven xente de diverso tipo que moitas veces nin pasan polo
centro social (polo tanto é unha maneira
de facerse coñecer...que podería ser que interesara...pero non sei pq
repito, non sei moi ben qué se pretende ca
asociación.

*SE O PROBLEMA ERA SIMPLEMENTE DE PASTA CECAIS O MAIS DOADO TERÌA SIDO
DECIR:
*
*"XENTE, QUE NON HAI PASTA A VER QUE FACEMOS!! "*
*
en vez de diretamente o de plantear QUE NON SEXA XUSTO QUE OS MÚSICOS LEVEN
O DA BARRA E OS DEMAIS NON...
cando (REDUNDO POR ENÉSIMA VEZ) "os outros" poden poñer prezo o o que fan
pero os músicos se dicidiu que
só levaban o da barra e o "voluntario".

*ENFÍN,

Non son eu quen plantexei esta movida... *eu opino sobre o que leo e sobre o
que persoalmente me importa e considero
mais ou menos xusto *que pa iso esta feito o freelists creo eu, e pq non sei
se podrei ir a xuntanza.

e polo da contribución: persoalmente quero poder contribuir mesmo que
(repito tb isto) non teño moi claro qué se pretende ca asociación
mais alá de ter aberto o "Emo" e que os cartos que manexo son tirando a moi
poucos  ...

e por iso pergunto outra vez: QUEN É A PERSOA QUE LEVA AS CONTAS ¿?

apertas a tod@s.

Bárbara.

--
BRSL