[vagalume] Re: Proposta 2 para debater na vindeira asemblea: beneficios barra artistas

  • From: Xose Xose <xosexose@xxxxxxxxx>
  • To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Dec 2009 19:37:40 +0100

pero quen dixo que non mereceran os cartos os músicos que tocan no
vagalume?, e que non sexa un esforzo?. O problema é que os concertos non
aportan case nada (económicamente) ó vagalume, que ten uns gastos mensuais,
lembro (soportados polo consumo na barra case exclusivamente). E un problema
de cartos, non de méritos. E con respecto ás charlas...unha persoa que ven
de murcia a falar do que sexa, tamén precisa cartos... Non me parecen menos
importantes as "causas" que o arte.
Propuxen a reflexión como iso, como unha busca de solucións a un problema.
Lembro que fun unha das persoas que propuxo no seu día que os artistas
levaran o beneficio da barra. Pero é que aqueí nin dios paga cuotas e temos
un problema de cartos...En todo caso molaría que o falaramos con calma na
xuntanza

Apertas!