[u35kbh] Re: [u35kbh] Torsdagscafé d. 1. oktober

  • From: Simon Shine <shreddedglory@xxxxxxxxx>
  • To: u35kbh@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 13:55:56 +0200

2009/9/16 Vidir Valberg Gudmundsson <vvg@xxxxxxxx>:
> Hvad synes i om idéen om at vores torsdagscafé d. 1. oktober omhandler
> web CMS'er?

Afhængigt af hvor langt I føler I er kommet med idéudviklingen til den
torsdagscafé kunne den også handle om udviklingsværktøjer. På DIKU
plejer vi at have et løst kursus om LaTeX (som ikke virker så relevant
udenfor opgaveskrivningssammenhæng) og versionsstyring (subversion og
git). Det kunne være meget fedt at lave en sammenligning af måden folk
brugte deres versionsstyringssystemer på. Jeg har en forestilling om
at subversion og diverse microsoft-løsninger har en ok
IDE-integration, og jeg ville godt høre om nogle af jer erfarer at den
fordel trumfer fx git, bzr eller hg's mere effektive
lavniveauimplementering.

Just an idea, because I hate the world wide web.

--
Amike,
Simon