[sthlm3d] Re: teckningsseminarium

  • From: "Peter Åsberg" <peter.asberg@xxxxxxxxx>
  • To: sthlm3d@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Jun 2007 15:05:33 +0100

Men vafaen, varfor ska han komma till Stockholm nar man inte bor dar langre?
_< Skulle vara grymt att delta men men.. Far hoppas att han masar sig till
nagon stad i narheten av mig i framtiden :( Ni som har chansen och ar
intresserade av traditionel teckning, forsok fa en plats. En polare som var
med pa en av hans kurser kunde inte sluta lovorda efter att ha kommit
tillbaka fran kursen.

Ha det gott

Peter

http://www.urgaffel.com