[sthlm3d] Re: teckningsseminarium

  • From: Alli Sadegiani <alli@xxxxxxxxx>
  • To: sthlm3d@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Jun 2007 22:19:07 +0200

GRYMT
tack!

Alli Sadegiani  |  www.embrya.se  |  + 46 70 409 11 77

25 jun 2007 kl. 20.58 skrev Pär Bäckström:

Hej alla!
Jag får väl kanske inte vara med på den här listan längre för jag har bara strulat på analogt det sista året med lera kol och krita :) Men jag vill hur som helst inte missunna er chansen att vara med på en teckningsworkshop med en gammal animationsräv. Har precis anmält mig till den och den kommer att gå i solna i atelje stockholms lokaler (www.ateljestockholm.se - de har vägbeskrivning och adress där under rubriken öppen kroki)

Infon citerad nedan är från Alexander Klingspor och det är han som arrangerar. För att få mera info, och kanske en plats om ni har tur, så har han mailadressen sin under rubriken 'contact' på hemsidan:
"I sommar kommer Glenn Vilppuu från USA att hålla ett workshop  på
Ateljé Stockholm den 14-16:e juli.

Glenn Vilppuu är legendarisk inom animationsindustrin i USA och en av
vår tids mest sofistikerade tecknare.
Hans verk kan beskådas på http://www.vilppustudio.com/

Kursen kostar 1300 Kr och sträcker sig från lördag tom måndag. (På
måndag startar vi efter 16.00 pga andra kurser som sker under dagen på
skolan.)
Mvh - Alexander Klingspor
www.artofklingspor.com"

Kanske det kan va nåt! Är rätt eggad själv ialla fall.
/Pär
www.ganwolf.com