[smartdoctor] Re: telefoni

  • From: Ines Zelić Baričević <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Jul 2012 08:32:29 +0200

Moja sestra se javlja na telefon i trijažira zahtjeve - ako je hitno ( što je
praktično nikad ) javim se odmah. Ako  nije uzme broj pacijenta i ja ga nazovem
čim mi izađe pacijent ( ako je poluhitno ) ili kasnije kad stignem ako nije
hitno. Tako da ne mogu reći da mi taj telefon stvara ne znam kakvu smetnju. Ako
sestra nešto radi, ispire uho, stavlja infuziju ili daje injekciju naprosto se
ne javi. Kad stigne javi se. Ja sam joj dala naputak ako pacijent pita zašto se
niste javili da bez trunke grižnje savjesti smireno kaže nisam mogla nešto sam
radila. i Nitko se posebno ne buni radi toga.
Ines