[smartdoctor] Re: [smartdoctor] limitni računi

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Mar 2014 07:23:08 +0100

Blago onima čiji PU to ne rade od prvog dana.  Ili nedostaje disketa (pa
kako bih mogao napraviti račune bez nje?) ili se ne može učiniti ili
nedostaje zbirni ili pojedinačni računi, ili nedostaju dokumenti o PNR ili
nedostaje kopija EU iskaznice ili nedostaje račun za lijek... ponekad
toliko puta šaljem iste račune da su troškovi printanja i disketa veći od
samog računa. Ali to nije nikakav novi pritisak, to je kod nas bilo još i u
vrijeme prije KoHOMa...

Dana 24. ožujka 2014. u 19:25 Ordinacija