[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] limitni računi

  • From: ordinacija Pavlić/Uichita <dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Mar 2014 08:14:45 +0100

uobičajena praksa : prošle su mi godine vraćali jedan isti račun od 7. mjeseca
jednom nije predan papirnato , jednom elektronički i tako u krug, a kad je
konačno sve štimalo /u siječnju/ rečeno je da nažalost račune za
prethodnu godinu ne mogu isplatiti / bilo je to lani/.  zašto jednostavno ne
kažu imam ali ne dam i svi mirni