[smartdoctor] Re: [smartdoctor] grupna praksa će omogućiti pacijentu 14-satnu dostupnost zdravstvene zaštite

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 1 Aug 2012 18:06:58 +0200

ŠTO REĆI DO POKVARENOSTI  POLITIČKOG SUSTAVA ; PRIJE  15 GOD SE TREBALA
UVESTI KANTA USLUGA I OGRANIČITI PRAVA  PACIJENTA NA SVE ŠTO POŽELI  ISTO
TAKO DONIJETI STROGU KONTROLU NAD  KVALITETOM HRANE IZ UVOZA KOJA DIREKTNO
PROIZVODI BOLEST
A MI BI TREBALI BITI TI KOJI ĆEMO  NOVOPROIZVEDENE BOLESTI LIJEČITI  I
PERUŠKOM  GLADITI PO GUZICI IZIMANIPULIRANOM PACIJENTU "ČITAJ GLASAČU"
,SADA NIJE BITNO  ZA KOGA ĆE GLASATI JER VIŠE NIŠTA NEĆE MOĆI IZGLASATI I
VIŠE POLITIČARIMA  NIJE BITAN NI KAO GLASAČ NI KAO PACIJENT. GAZDA JE
BRISEL . JOŠ ME I SADA   IZNENAĐUJE  ŠTO SE GLEDE GRUPNE PRAKSE NEKO KOLEGE
POZIVAJU NA BEČ , JA SE SJEĆAM DA NIGDJE VIŠE RUŽNIH  GRAFITA I SMEĆA
NEMA  KAO PO ZIDOVIMA  AMBULANTE U PODVINJU????? , TOLIKO O KULTURI NAŠEG
NARODA !!  JOŠ SE SJEĆAM  BACANJA U SMEĆE SVIH RECEPATA ISPISANIH PRIVATNO
OD STRANE PACIJENATA KOJI INAČE NISU NA HAZIN TERET.AKO SE MORAJU PLATITI
ONDA I NE TREBAJU ZAR NE  ????I JOŠ NEŠTO  MI SMO DOVEDENI U  SITUACIJU DA
OVISIMO  EKONOMSKI O VOLJI TOG ISTOG" KULTURNOG" PACIJENTA  DA ON KAO I RTL
ASTROLOZI PROSUĐUJE KOLIKO SMO MI ZA NJEGA  DOBRI ILI LOŠI. INTERESEANTNO
JE KAKO SE U MEDICINU RAZUMIJU BAŠ SVI , ZAMISLITE DA JA ELEKTRIČARU
SAVJETUJEM  kAKO ĆE MI PRESPOJITI ŽICE U KUĆI , CRVENU S PLAVOM ILI
OBRATNO   ( ILI JOŠ BOLJE  STRUČNJAKU ZA  EKSPLOZIVNA SREDSTVA KAKO ĆE
DEAKTIVIRATI BOMBU !!!,) TO SU TI ISTI POLITIČARI  OMOGUČILI SVOME GLASAČU
ALI SAD JE NASTAO KRATKI SPOJ  JER  NEMA LOVE   DA SVAKI ČAS UZALUD ISKAČU
OSIGURAČI !!!   I  EKSPLODIRAJU BOMBE  JER ČINE ŠTETU A ŠTETA SE MORA
PLATITI A BRISEL NEMA  LOVE TAMO ZA NEKE SELJAKE NA  BALKANU , KOJE SU ISTO
TAKO UPROPASTIL NAŠI POLITIČARI  BACILI IM MRVICE  ZA POTICAJE  A OTELI IM
TRŽIŠTE , PA TAKO  PO CODEXU  ALIMENTARIUSU IMAMO HRPE   UVEZENOG SMEĆA PO
POLICAMA U VELETRGOVINAMA I ČUDIMO SE KAKO SU NAM DJECA STRAŠNO BOLESNA VEĆ
U DJEČJIM VRTIĆIMA !!!

JPEG image

JPEG image

JPEG image