[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Zagrebačka županija- infektivni otpad

  • From: "Marija" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Mar 2014 13:07:33 +0100

Ines,puno Ti hvala.

Marija

  ----- Original Message -----
  From: Ines Balint
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, March 20, 2014 10:02 AM
  Subject: [smartdoctor] Zagrebačka županija- infektivni otpad

  Drage kolegice i kolege,

  Kao što sam obećala šaljem Vam ponude tvrtki koje zbrinjavaju infektivni
otpad.  Najpovoljnija ponuda je tvrtke Recolo koju Vam šaljem u prilogu, dobila
sam ponudu i od tvrtki Gajeta i Remondis  koje su skuplje.   Detalji Recolove
ponude su u prilogu i ukoliko se odlučite prihvatiti ponudu kontakti su Vam u
prilogu obzirom da se ugovor sklapa sa svakom ordinacijom pojedinačno. Molim da
obavijestite ostale kolege koncesionare ukoliko su zainteresirani.

  Ukoliko netko želi vidjeti ostale ponude poslat ću na zahtjev.

  Pozdrav , Ines

  Ines Balint dr.med. spec.obiteljske medicine

  predsjednica Koordinacije hrvatske obiteljske medicine(KoHOM)

  ines.balint@xxxxxxxxxxx

  kohom.hr@xxxxxxxxx

  091 33 70 829

  www.kohom.hr