[smartdoctor] Zagrebačka županija- infektivni otpad

  • From: "Ines Balint" <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Mar 2014 10:02:52 +0100

Drage kolegice i kolege,

Kao što sam obećala šaljem Vam ponude tvrtki koje zbrinjavaju infektivni
otpad.  Najpovoljnija ponuda je tvrtke Recolo koju Vam šaljem u prilogu,
dobila sam ponudu i od tvrtki Gajeta i Remondis  koje su skuplje.   Detalji
Recolove ponude su u prilogu i ukoliko se odlučite prihvatiti ponudu
kontakti su Vam u prilogu obzirom da se ugovor sklapa sa svakom ordinacijom
pojedinačno. Molim da obavijestite ostale kolege koncesionare ukoliko su
zainteresirani.

Ukoliko netko želi vidjeti ostale ponude poslat ću na zahtjev.

Pozdrav , Ines

Ines Balint dr.med. spec.obiteljske medicine

predsjednica Koordinacije hrvatske obiteljske medicine(KoHOM)

ines.balint@xxxxxxxxxxx

kohom.hr@xxxxxxxxx

091 33 70 829

www.kohom.hr