[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Važno - za nevjerne Tome i one druge....Fwd: Za MM(a nije Marylin Monroe)

  • From: Nada Devrnja-Parat <nadadevrnjaparat@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Oct 2013 00:19:32 -0700 (PDT)

Drago mi je za male timove da su tako zadovoljni , možda su se neki unaprijed
"kako se kaže riješili kartona " , ali ja nemam kartone nego
osiguranike--pacijente--obitelj u skrbi, imaju li oni ista prava da im njihv
doktor pruži jednaku količinu usluga, ili će njihov doktor  to odraditi "pro
bono" ili će pacijenta poslati dalje, pa napraviti trošak HZZO-u, valjda je
svaki DTP --indiciran.
 Dajte odrađene DTP  po veličini timova, ne gurati sve u istu statistiku, netko
će pomisliti da se "NEŠTO SKRIVA ". (UGOVORI SU RAZLIČITI; PA NI STATISTIKA NE
MOŽE BITI ISTA )
Ili mislite i dalje da su neki skupljači kartona, da ne mogu kvalitetno obaviti
posao, zato nemaju pravo da im HZZOplati "zadovoljstvo", sretna sam što kolege
više ne ovise o oSIGURANICIMA, samo pitam što to onda HZZO plaća , zdrastvenu
zaštitu svome osiguraniku ili zadovoljstvo doktora što više ne ovisi o tim isti
osiguranicima,( pravo na izbor svom osiguraniku je dala osiguravajuća kuća, a
da će to poštivati doktor na potpisu ugovora sa tom istom kućom, kriterij koga
uzeti a koga odbiti nikada nisu postojali na papiru , a ni u duši i srcu
obiteljskog doktora )
Drage kolege  zaboravili ste jednu veliku skupinu kolega,  a koristite
statitističke podatke .
Moji  podaci pokazuju da ja odradim puno više DTP -- 0 kategorije i DTP  drugih
razina, koje mi nitko ne plati, a da imam iste mogućnosti svoj rad bi uspijela
naplatiti, a pro bono odradila 0
katekoriju,--------------------------------------------
On Fri, 10/11/13, AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx> wrote:

 Subject: [smartdoctor] Važno - za nevjerne Tome i one druge....Fwd: Za MM(a
nije Marylin Monroe)
 To: "Lista Kohom" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
 Date: Friday, October 11, 2013, 12:44 AM

 U nastavku -
 dajte si truda procitati!

 Mario s iphonea
 Begin forwarded message:

 From: zoran
 Maravic <zoran.maravic@xxxxxxxxx>
 Date: 10. listopada 2013. 18:15:44 CEST
 To: ordinacija mario malnar <ordinacija.mario.malnar@xxxxxxxxx>
 Cc: Ordinacije Lazić <desk@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>,
 itomic <irenat@xxxxxxxxxxx>
 Subject: Fwd: Za MM(a nije Marylin Monroe)

 Mario,
  nastavno na naš razgovor šaljem ti neke podatke
 i svoje impresije, pa ako ti kaj posluži dobro ako ne opet
 dobro.
 Držite se , pozdrav.

 Evo malo  podataka:
 -2013. godini sredstva za OM su povećana u apsolutnom
 iznosu (na poziciji cijele PZZ  5%, a na poziciji
 plaća 60% ordinacija između 5-20%)
 -2013.g. sredstva povećana za OM i u
 relativnom iznosu (još više ) svi pali a PZZ dobio.
 -da bi se išta više dobilo, trebalo je prikazati rad
 i opravdati svaku kunu .
 -da je ostalo po starom ostao bi i budžet po starom /-
 3%  što govori o sigurnosti ugovora/. Znači sada je
 budžet za PZZ veći.
 -iz navedenog samo slijepac ne može isčitati da
 nikada nismo imali takav trend, što govori i da nikada
 nismo imali skloniju administraciju u HZZOu.
 -većina potpisnika zadovoljna financijskim dijelom i
 mogućnošću bilježenja rada!! zar je to nedovoljno.
 -spašeni mali timovi od povratka u DZ čime bi se
 povećala masa timova u DZ sa svim konzekvencama toga (
 znaš ih sve, koliko su nam  skloni: MIZ, Kliničari,
 DZ, Komora  itd. Da nije HZZOa  ne znam kako bi
 prošli.( sramotno je da nas HZZO (prim.Varga) brani pred
 ostalim komorama da smo sposobni raditi svoj poso, dok naši
 predstavnici šute i klimaju glavom kliničarima koji nas
 drže za totalne neznalice opasne po pacjente).

 -TEK SADA se može  krenuti sa DTP van limita kada
 i mali timovi imaju novaca za investirati u opremu i
 normalnu plaću.(sad se i zna koliko ih činimo pa se može
 raditi financijska projekcija /zahvaljujući novom modelu se
 zna!!/

 -Brojke: za 5/2013
 -Kliktajuća medicina  : 20 DTP dnevno čime
 prosječno fakturiramo preko 12.462 kn mjesečno  ( 20
 dtp x 10 sec= 200 sec dnevno=3,33 minute)
 -HZZO nas potkrada na nultoj razini
 DTPa.    ; nulta razina prosječno 27.339kn.
 po timu od 1683 pacjenta  što skoro da točno
 odgovara  hladnom pogonu + glavarina
 -Klikat ćemo ko ludi savjete  i sl. :
 top 5 prve razine 1."savjet s bolesnikom ili
 rođakom"  2." tel konzultacija."
 Niti jedan od ta 2 dtp po starom modelu se ne može
 prikazati i ne vide se , ( kad ti dođe familija za
 pacjenta nije pregled a daješ savjet),
 Upravo u tom segmentu smo specijalisti i razlikujemo se od
 SKZZ  a onaj tko misli da se samo  opremom
 radi dobar gate keepinig taj pojma nema .

 Širina i ljepota našeg posla je omogućila da NE
 trebamo klikati samo savjete ( 4,5 SAVJETA DNEVNO PO
 TIMU-  ODLIČNI smo  ne klikćemo bez veze jer nam
 nije sila zbog širine DTPa)
 -3 svjetska standarda??   u 5 mjesecu
 prosječan broj prvih i kontrolnih pregleda zbrojeno:
 potpisnici 19 , a ne potpisnici 18.
 -potpisnici 53 posjete dnevno (1683/pac/tim)  a
 nepotpisnici 61 posjeta dnevno (1703 osig/tim). Kad sam
 prikazivao svoje brojke na prezenaciji NMUg tada su govorili
 koji je to mali tim koji ima 30 pregleda dnevno!!!! A vidi
 sada 18 pregleda!!

 -razlika 8 posjeta više ( 15 % više??)  a
 mi bilježimo baš sve, jer smo stimulirani bilježiti
 sve.
 -Top 5  druge razine:  krasni DTPi,
 upravo ljepota širine;  od EKGa , inhalacija ,
 fizikalne , male kirurgije,  zajedno
 sa  1. razinom i preventivom čine Gate keeping a
 ne UZV kako neki misle..
 -sada možemo tek vidjeti što je onih 34 posjeta
 a nisu pregledi , pa skidati ispričnice, potvrde i posao
 sekretarice SKZZ ( plodovi NMUp će tek stići narednih
 mjeseci)
 -ekstra prihod: DTP svih razina (i nulte koja nije samo
 pregled već SVE učinjeno) za EHIC i H
 osiguranike te ozljede na radu.( to nije
 zanemarivo)
 -koncesionari na moru koji odrade
 goste, 15-20 akutnih stanja dnevno, 2-3 sata posla
 ( turisti strani i DOMAĆI  van regionalni)
  prihoduju preko 20.000 Kn . Da podsjetim kolika
 je profesorska plaća u školi .I to sve u 2013 godini
 .
  osim toga od ove godine :
 -nema ovl doktora u ordinaciji što je bilo "time
 consuming"
 -nema ginekoloških bolovanja
 -nema porodiljnih ( više ne vodimo)
 -rješene zamjene skupnom praksom ( barem
 većina)
 -otvorena komunikacija putem adresa HZZOa na koje
 odgovaraju vrijedni ljudi ( a dosta naših piše takove
 uvredljive gluposti da me je ponekad i sram)
 -nema kazni  već mala stimulacija zbog koje ne
 vjerujem da itko ide ispod etičkog praga. Ni ne znam kolika
 mi je stopa i potrošnja dok ne isprintam izvješće, pa zar
 nije lijepo ne brinuti jel će ti uzeti 10% + obrazloženja
 etc..)

 -naplata potvrda odobrena ali ju MIZ stopiralo
 I sve gore navedeno unazad 6 mjeseci s novim modelom.
 Pa jeli to korak naprijed??? To je kvantni korak
 naprijed!!!

 Najveće strateške greške koje se pokušavaju
 nametnuti
 1 Maknuti odgovornost za svaki lijek propisan u
 SKZZ
 2 Maknuti odgovornost za svaku predloženu pretragu i
 pregled indiciran u skzz
 3 Maknuti odgovornost i dopustiti SKZZ da otvara
 bolovanje

 Kada bi to prihvatili tada bi se zaista pretvorili u
 više administratore bez imalo suvereniteta, odnosno
 PREPISIVAČE ljekova, uputnica i bolovanja
 a ne PROPISIVAČE istih.
 Tada bi se prvi zalagao da onda i skzz pušta e-RP u
 cezih skupa sa e-uputnicom i e- doznakom,(nema smisla
 pacjentu dolaziti na prepisivanje kad je to informatički
 izvedivo).....  a mi bi radili????
 Viroze i ažurirali e karton,... možda bi nam i dali
 cjepiti protiv gripe . Bravo!!!
 Bili bi čuvari kartona u cjelogodišnjem periodu, bez
 trunka suverenosti.
 Umjesto toga trebamo jačati naše kompetencije pa
 tražiti da mi pišemo svjedodžbe za vozački, oružje
 , posao i sl., jer smo za to najkompetentniji i naravno da
 isto naplatimo kao medicina rada.
 Ponovit ću: nikad nismo imali bolju priliku od ove
 sada da uredimo  OM. Vodstvo HZZOa su izuzetni
 ljudi, nadasve vrijedni , rade po 12 sati
 dnevno, (više puta rješavali i zvali doktore kojima
 je vislia egzistencija i pronalazili rješenja za
 pojedinca!!! ) iako je čitav HZZO rezultanta svih ljudi u
 HZZOu kao što je i OM rezultanta svih obiteljskih doktora
 kao što je i Hrvatska rezultanta svih državljana RH pa
 dobijemo to što dobijemo. Za nas neki put pomislim da
 dobivamo više nego zaslužujemo.(vidi prijepisku na
 listi).

 Za kraj : da smo slušali velike analitičare i
 stratege OM, nikada nebi ostvarili grupnu praksu za koju su
 nam govorili da će nas prevariti, nametnuti 7-21 i
 kojekakve gluposti (koje su mnogima ostale u glavi, pa me u
 Rovinju kolegica pita; "kaj ne radite 24 sata?").
 A mi lijepo radimo skupa, istovremeno i krasno nam je, još
 jači kontinuitet ZZ , malom dislociranom  timu
 rješene zamjene za GO (nakon dugo godina), ako se razboliš
 jednostavno javiš i nema problema jer jedan doktor sa dvije
 sestre funkcionira super. Da ne pričam o edukaciji koju
 imamo u svakodnevnim situacijama koje zajedno rješavamo za
 dobrobit pacjenta. Svega toga nebi bilo da smo
 slušali  NE, NE NE ,NE.............

 Nisam mogao kraće   ZM