[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] VEČERNJI LIST 09-05-2013

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 May 2013 21:58:12 +0200

veceras je ovo bila tema u emisiji Govornica (mislim da je HTV 4).
bilo je zanimljivo. svidjelo mi se kako je govorio gost koji je nekakvi
savjetnik za bolovanja (prvi put cujem za takvo radno mjesto). rekao je da
krivnja za ovu situaciju dijeom leži i na upravi CA.

...tako nekako si i ja mislim: pa sto nije zadaća uprave da osigura rad
firme? pa sto nisu oni trebali naci zamjene za radnike koji nisu mogli doci
na posao?

pih.

poz
bojana