[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] e-naručivanje

  • From: Ambulanta Lemaić <amb.lemaic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Oct 2013 18:07:57 +0200

aj opet ja. Dobio sam informaciju sa Dermatologije u svezi krioterapija da
dg B04, B07, B08, A63 i D04 sve mogu na krioterapiju, navodno im javili sa
HZZO-a. zadnja informacija koja je išla na listi da krioterapije samo za
zarazne condilome i ca in situ . Molim razjašnjenje. ( a i ja bi svašta)

Dana 23. listopada 2013. 13:05 Marijana Kos <kosmarijana1@xxxxxxxxx> je