[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] e-naručivanje

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Oct 2013 19:58:59 +0200

Ti si upao u drugo poglavlje, ali , neovisno o dijagnozi, negdje sam
pročitala ( opet nekakav dopis iz HZZO-a) da o MEDICINSKOJ indikaciji-tj. o
besplatnosti-odlučuje nadležni liječnik. Naravno, nije definirano o čijoj
se nadležnosti govori: da li se radi o nadležanosti LOM-a /SOM-a ili
dermatologa.

--
Lijepi pozdrav,
dr. med. Marina Lemaić