[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] PUTNI NALOZI - MOLIM POMOĆ

  • From: "Marija Gluhak" <marija.gluhak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Aug 2012 19:42:40 +0200

Ja sam od onih liječnika koji zatrpavaju HZZO.
Uredno kad se pacijent ne slaže da mora kupiti lijek (najčeće hipolipemik)
pošaljem ga po prigovoru.
Mi smo do 2 mj. izdavali svima putne naloge jer su im priznali više od 30 km, i
onda su se pacijeti normalno žalili da ima ja ne dam nalog.
Ovu opciju za više djece sam provjerila s kontrolorom, postoji i opcija kad
pacijent npr. ide na Holter - ima pravo na 2 putna naloga - za postavljanje i
skidanje holtera - samo ja moram napisati datum postavljanja i datum skidanja -
i to sam nedavno imala.
Također dijete koje je 2x dnevno išlo na pedijatriju na inhalacije - odobreno
mu je bilo isplata 2x dnevno, samo sam ja morala napisati dopis da se po
otpusnom pismo preporuča inhalacije 2x dnevno kroz 4 dana i još su i otpusno
pismo priložili.
Ja sam magistrirala na putnim nalozima, jer moji pacijenti prvo pitaju - a imam
li za to pravo dobiti putni ( čak i roditelji koji su ranije s djecom odlazili
pedijatru od kako su se prebacili kod nas ureddovno traže putne a pedijatra se
nisu usudili pitati)

Marija