[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] PUTNI NALOZI - MOLIM POMOĆ

  • From: Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Aug 2012 15:40:23 +0200

Al ima ona točka po prigovoru.
Dakle, ako ja smatram da pacijent nema pravo na PN, a on ga hoće i hoće...
To rješava LP po prigovoru.

Ne šaljem ja njih kad oni kuže da nemaju pravo na PN, već kad me dave
da im to moram napisati.
A nekad im na HZZOu nisu isplaćivali sredstva ako nisu imali pravo, a
sad isplate i teret nas. Dakle, nek rade svoj posao, a njihv je posao
da rješavaju prigovore pacijenata.