[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] PUTNI NALOZI - MOLIM POMOĆ

  • From: Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Aug 2012 19:31:39 +0200

Meni se dogodilo da mi je dr na zamjeni izdala PN za Bizovacke toplice,iz
Cakovca,Hzzo mu je naravno isplatio,no covjek je bio fer i vratio mi lovu.

Al, ovi nasilni,naravno da nece vratiti.
Definitivno bi se to trebalo prebaciti na Hzzo. Kak im na Hzmo isplate putne na
blagajni kad ih vjestace. Tak mogu i na Hzzou,donese im pacijent nalaz a oni
nek se bakcu s tim tko ima a tko nema pravo.

Send via my mobile Commodore 64HD