[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] PUTNI NALOZI - MOLIM POMOĆ

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 25 Aug 2012 08:06:55 +0200

a zasto bi ona morala ici isti dan na pregled sa svo troje djece?
sto ako jedno dijete ne stignu pregledat pa joj vele neka dodje slijedeci
dan?
malodobno dijete ima pravo na putni nalog sa pratnjom i gotovo.
i to tako treba napraviti.
da li ce majka ici isti dan sa svo troje djece na pregled, ili ce ih voditi
dan za danom - to apsolutno nije nasa (LOM) briga.

tu pricu sa putnim nalozima treba prebaciti potpuno na HZZO. neka oni
procijenjuju tko ima pravo a tko nema. to nema nikakve veze sa medicinom i
pod hitno se trebamo rijesiti tog dijela posla.
po meni je dovoljno da pacijent prilozi povijest bolesti sa pregleda
specijaliste na kojoj je i datum pregleda i adresa ustanove i potpis,
faksimil i zig lijecnika, te uz to pokaze svoju osobnu. i sve je jasno.

poz
bojana

Dana 24. kolovoza 2012. 17:12 Marija Gluhak <marija.gluhak@xxxxxxxxxxx> je