[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Tri najvaĹžnije stvari obiteljske medicine

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Oct 2013 11:16:51 +0200

INTERESANTNO KAKO STROJOVOĐE  ( S MANJE  ŠKOLE  ) NE MOŽETE NATJERATI DA
VOZE  BEZ KAŠNJENJA PO LOŠIM PRUGAMA ; ČAK IH NI EVROPA NE MOŽE
NATJERATI  DA ZBOG KAŠNJENJA VLAKOVA VRAČAJU NOVAC  ( mislim NA HŽ ) U
POSTOTKU  VRIJEDNOSTI KARTE SUKLADNO VREMENU KAŠNJENJA VLAKA , A NAS
NAVODNO VISOKOOBRAZOVANE MOŽE SE NATJERATI I DA TRAVU PASEMO ! NE BUDITE
LICEMJERNI NIJE STVAR NAŠEG MENTALNOG SKLOPA U PITANJU NEGO  JE TO STVAR
OSOBNOG PROKLETSTVA !!!A SAD SMO STARIJI I BOLESNIJI  ( G.O I BOLOVANJA
NIKAD RIJEŠENI  VEĆ PREŠUĆENI ) MIROVINE NAM  POKRADENE  ( PODIJELJENE
BORCIMA S TRI RAZREDA OS : ŠKOLE ) DA BI SE KUPOVAO SOCIJALNI MIR  ZA TAJ
KRIMINAL NITKO NE ODGOVARA : GDJE JE NAŠ MIROVINSKI FOND I ODAKLE PRAVO
BILO KOJEM POLITIČARU  DA ZAVLAČI  RUKU I OTIMA NOVAC  TUĐIH  UPLATA U TAJ
FOND I TUĐIH KOEFICIJENATA . BORCI SU TREBALI BITI PLAĆANI IZ SASVIM DRUGOG
FONDA SUKLADNO OSNOVICI  NJIHOVE NAOBRAZBE I RADNOGA STAŽA !!NAŠI PROBLEMI
SU DALEKO VEĆI  SADA KADA NAS  BROJ DOLAZAKA PACIJENATA DOSLOVNO  LOMI
DNEVNO , KADA U ZAMJENAMA  KOJE SU "ČESTITAM"  POTPISANE U PUNOM OSEGU NE
RADI POTREBE NEGO OPET RADI ČUVANJA SOCIJALNOG MIRA ; ALI UNATOČ NAŠIM
PREURANJENIM GROBOVIMA  SIGURNO JE DA MIRA NEĆE BITI !!!

Dana 1. listopada 2013. 09:18 Zrinko Karlović