[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Tri najvaĹžnije stvari obiteljske medicine

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Oct 2013 09:18:11 +0200

Točno, Jasna, ali sustavno su nas godinama, zapravo desetljećima uvjeravali
da to nije tako nego su oni koji traže više liječanika u sustavu obične
ljenčine.  Toliko su to ponavljali da je ušlo u naše mentalne sklopove i
sami se ne možemo toga otresti, pa uvjeravamo sebe da možemo raditi preko
svih granica izdržljivosti, racionalnosti, smisla.  A oni koji su nas u to
uvjerili ne pitaju za kvalitetu rada pod tim uvjetima, jer pojam kvalitete
rada kao i pojam odgovornosti nikad nisu pustili korijenje u ovim našim
prostorima

Dana 1. listopada 2013. 03:11 JASNA SLOVACEK <slovacek.jasna@xxxxxxxxx> je