[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Odg.: [smartdoctor] Strašno!!!!

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Oct 2014 08:05:21 +0200

Bojana , mislim da nisi u pravu.!
Što ako ja nisam gotovo nikad u praksi doživjela nepoštovanje! Kad jednom
ili dvaputa pacijentu u selu kažeš: (tiho , ispod glasa ) "Vi i ja se ne
slažemo po pitanju liječenja  vas / vašeg djeteta,  uzmite karton i
izaberite si drugog doktora"   u selu se to čuje - i nemama potrebu
drugačije se boriti. Ja znam da vi u ZG imate takav problem , jer ljeti
primam takove pacijente, ali ja nemam.  i zato  ja o tome ne pišem. Ne
pišem o životu domskih ,jer ne znam ništa o tome. Oduvijek sam privatnik. U
ordinaciju ,prostor unaprijed plaćen za 30 godina, sam nasljeđeni stan
"utukla"   a nikad nisam ponovno mogla iz prihoda ordinacije  kupiti stan.
Onda se netko samo sjeti da im plaćam 1250 za nekakvu koncesiju.  Naravno
da me to smeta. I o tome pišem.
Netko namjerno stalno potencira  pitanje potpisnika novog modela :
preporuka IO KOHOMa   je bila da potpiše kome odgovara !  Trojica kolega i
ja smo potpisali i jako smo zadovoljni, dvoje kolega nisu potpisali jer im
nije odgovaralo. Financijski nam je odgovaralo/ nije odgovaralo.  Kad god
sklapam ugovor gledam financijsku štetu i korist. Na koncu , tako je i
nastao KOHOM. Milinović i njegovi su nam naprasno htjeli oduzeti 40 %
brutto zarade.
 Vidim , dosadna sam , neću dalje , i ne znam lijepo obrazložiti što točno
mislim , ali  prestanite molim vas sa optuživanjima. Dajte ideje.
Idemo npr. organizirat neku akciju za rasvjetliti zamke onih 70/30 % u
Zagrebu .  Što to komunisti , pardon SDP hoće : Hoće povratak u
socijalizam. Ne znaju organizirat službu  i zaposliti kadrove nego u DZ.
Raskrinkajmo ih. Ima među nama pametnih ljudi. Evo , organizirajte prosvjed
- obećavam dolazak u Zgb ili kako drugačije.
Silvestra

Dana 17. listopada 2014. u 09:22 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je

PNG image