[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Odg.: [smartdoctor] Strašno!!!!

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 17 Oct 2014 09:22:28 +0200

nevjerojatno mi je da se sve na kraju okreće na potpisivanje ugovora,
koncesije...materijalne koristi ukratko.

pravi problem da je liječnik izgubio dostojanstvo U OČIMA PACIJNATA. što
nas tretiraju ko krpe za pod, što si DOZVOLJAVAJU na nama liječiti
frustracije, kad se nemaju s kime svaditi dođu nama.
TO su problemi.

mislim stvarno :-/

i što, svima koji gledate materijalnu stranu, koncesije/privatno/i sl, vama
je OK da si pacijenti danas dozvoljavaju sve to što si dozvoljavaju?
da im UOPĆE padne na pamet sjesti za stol sa lilječnikom SA BOMBOM U ŽEPU,
uopće prijetiti LIJEČNIKU?
pa tužakaju nas na sve strane, od biljelog telefona do svih mogućih medija.

ali ne. bitnije je jel bu se moralo platiti 1250kn ili ne.
ne velim da i te probleme ne treba riješavati,
ali kad nas sve pobiju-ne bude ih imao više tko rješavati.

poz
b.

Dana 17. listopada 2014. u 07:49 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>

PNG image