[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] FW: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Mreža, Nova"plava knjiga"

  • From: Mlikotić <davor.mlikotic1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Aug 2012 14:18:50 +0200

Molim skidanje s liste davor.mlikotic1@xxxxxxxxxxx
  ----- Original Message -----
  From: Ljubica Odžić
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, August 10, 2012 8:28 AM
  Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] FW: [smartdoctor]
RE: [smartdoctor] Mreža, Nova"plava knjiga"

  DA RUGLO BUDE VEĆE NOVOKOMPONOVANA  PEDIJATRIJSKA  AMBULANTA U PLETERNICI
JAVNO SE OGLAŠAVA DA  UPISUJE DJECU  DO   18 GODINA STAROSTI !!!

  Dana 10. kolovoza 2012. 07:30 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

    Sve u svemu perspektiva je blistava.U svemu......

    Poslano s mog iPhone uređaja