[smartdoctor] FW: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Mreža, Nova"plava knjiga"

  • From: "Rajka" <branko.simunovic1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Aug 2012 22:23:23 +0200

-----Original Message-----
From: Damir Sviben [mailto:sviben@xxxxxxxxxxx]

U potpunosti se slažem sa Rajkom!Pleternička općina
primjerice,izgubila je u 10 godina 16% stanovništva,a
iseljavanje mladih zbog nemogućnosti zapošljavanja je sve
intenzivnije.Ostaviti proširenu mrežu koja odgovara nekim
drugim vremenima je ludost i zatvaranje očiju pred
činjenicama.Iluzija je da se treba smanjiti stadardni broj
osiguranika po timu uz ostajanje istih sredstava-podržavam
to-ali u današnjoj ekonomskoj situaciji u državi to je
neizvodivo.Osim toga struka je apsolutno nesposobna da to svojim
pritiskom provede,stoga ostaje samo iluzija o manjem broju
pacijenata i većem plaćanju po timu.Stara priča,stare iluzije
ljudi kojima je glava u visini,a noge u glibu.Visinu vide,a glib
ne!Uopće,prestanimo se baviti iluzijama!Kakova obiteljska
medicina??? Pogledajte Odluku o ugovaranju koja pedijatrima daje
apsolutnu prednost pri upisu djece do 4 godine života!Tko će
nakon četvrte godine života ispistati dijete od pedijatra i
pripisati tvz obiteljskom liječniku?Ostati će kod pedijatra do
18.Umjesto da se zadržala ravnopravnost upisa djeteta po volji
roditelja između tvz obiteljskog liječnika i pedijatra.To je
jedno od naprednih ostvarenja naših predstavnika koji se
zaklinju u tvz obiteljsku medicinu.koliko u hrvatskoj uopće ima
timova koji tu obiteljsku medicinu zaista rade?Koliko ih ima koji
ne rade?Danjim raslojavanjem struke na /gerijatrijska
specijalizacija primjerice/ struka će biti još više
okljaštena.Žalim one koji u struku tek kreću jer će sudeći
po strujanjima u medicini napraviti tešku
grešku.Nerazumjevanje ostalih struka-Zašto bi rješavali
cijelog čovjeka kada se kirurgija,interna i druge struke
raslojavaju na subspecijalizacije?
No vratimo se osnovnom.U proteklih 10 godina Hrvatska je izgubila
grad većiline Osijeka radi iseljavanja!Brine li koga taj
podatak?Brine li koga podatak da mladost se u potrazi za
egzistencijom seli prema gradovima trbuhoom za kruhom a
periferija ostaje pusta.U slavoniji je to izrazito izraženo.I
sada bi pojedinci-Gdje god selo vidiš tu doktora zasati,ali ne
samo njega,nego i pedijatra,stomatologa i sl.Ma koja država to
može podnijeti?Dajte se kolege spustite sa visina dignutog nosa
velikih liječnika,vizionera koji zatvorenih očiju vodite struku
u propast!otvorite oči i vidite realnost,a neživjeti u
iluzijama koje stalno kolegama obećavate-niži standard,iste
plaće,manje rada,više novca!pitajte se koliko godina prodajete
istu priču i sa kojim rezultatom???

> Naš prijedlog ne znači ne dati šansu malim timovima. Timovi u navedenim
> mjestima imaju stadardni broj osiguranika, čak neki i manje od standarda a
> broj stanovnika u našoj se Županiji stalno smanjuje, puno se više
> umire nego
> rađa . To je naš realitet.  A nedostaje nam i liječnika, nitko od naših
> mladih koji studiraju se ne vraća a i kada se vrate žele u bolnicu a ne u
> opću..
>

> Lijepi pozdrav
>

> Rajka
>

>  _____

    Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge    na http://moj.hrvatskitelekom.hr