[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Poziv za pomo Ä !

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Aug 2011 21:14:43 +0200

kako su u takvim situacijama u svojim odgovorima koncizni !
    From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
    To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
    Cc: "<smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
    Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Poziv za pomo Ä
!
    Date: Wed, 20 Jul 2011 02:37:08 +0200

    ----- Original Message Follows -----

    Možda malo kasnim pitanjem za HMP, bila sam van dostupa liste...
    Radim u seoskoj amb, imamo dežurstva i pripravnosti- relativno je dobro
izregulirano, naravno dok
    nas četvero liječnika izdržavamo pokriti cijeli mjesec uz obilje viška
sati. Pomažu nam
    dvojica liječnika iz okolnih ordinacija ..Imam jedno VELIKO pitanje koje
mi do sada nitko nije
    znao odgovoriti, neznam dali se je raspravljalo na listi, možda usput.
Naime, što je s OZLJEDOM
    u vrijeme trajanja dežurstva i pripravnosti? Ozlijedim li se ja ili moja
sestra kad nismo u svojim
    ordinacijama pa je potrebno kraće ili duže bolovanje tko to
plaća-zamjenu,naknadu za bolovanje
    , refundacija se čeka  3-4 mjeseca od HZZO-a, provjereno!!Do sada srećom
nismo imali. Ja sam
    imala saobraćajku s dež. autom ali davno , bila sam još pod DZ.Pozdrav
svima , Branka
    Fajdić, Ozalj.

PNG image