[smartdoctor] Re: Poziv za pomo Ä? !

  • From: "bfajdic" <bfajdic@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 05 Aug 2011 09:57:43 +0200

From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Cc: "<smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Poziv za pomo Ä? !
Date: Wed, 20 Jul 2011 02:37:08 +0200

----- Original Message Follows -----

Možda malo kasnim pitanjem za HMP, bila sam van dostupa liste...
Radim u seoskoj amb, imamo dežurstva i pripravnosti- relativno je dobro
izregulirano, naravno dok
nas četvero liječnika izdržavamo pokriti cijeli mjesec uz obilje viška sati.
Pomažu nam
dvojica liječnika iz okolnih ordinacija ..Imam jedno VELIKO pitanje koje  mi do
sada nitko nije
znao odgovoriti, neznam dali se je raspravljalo na listi, možda usput. Naime,
što je s OZLJEDOM
u vrijeme trajanja dežurstva i pripravnosti? Ozlijedim li se ja ili moja sestra
kad nismo u svojim
ordinacijama pa je potrebno kraće ili duže bolovanje tko to
plaća-zamjenu,naknadu za bolovanje
, refundacija se čeka  3-4 mjeseca od HZZO-a, provjereno!!Do sada srećom nismo
imali. Ja sam
imala saobraćajku s dež. autom ali davno , bila sam još pod DZ.Pozdrav svima ,
Branka
Fajdić, Ozalj.