[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] pripravnički staž

  • From: "Merica Domjanovic Vasiljevic" <mericadomjanovicva@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 07:39:57 +0200

Hvala Vjeka,pomogla si puno,
pozdrav Merica

Dana Thu, 23 Aug 2012 07:20:03 +0200, Vjekoslava Amerl Šakić <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx> napisao/napisala je:

Draga Merice,
jako mi je drago da si odlučila uzeti stažistu. Moj je mladi kolega odradio staž kod mene 2010/11. Postupak je dosta jednostavan - za mene ga je obavio kolega, jer je imao više vremena, potpisala sam izjavu i to je to. ja sam ga upućivala na bolnički staž, davala mu preporuke što gdje može naučiti, a na kraju je bio kod mene.
Financijeski je malo teže, jer ti HZZO počne isplaćivati sredstva otprilike 45 dana nakon što si mu isplatila 1. plaću i stalno kaskaju za tobom, no na kraju plate sve i kad stažista završi ti još dobiješ 2 njegove plaće.
Rad s mladim ljudima je divan, pogotovo ako su zainteresirani za stzruku, zahtijeva osvježavanje znanja, a tvoj utjecaj će na mladog kolegu/icu biti jako značajan, pa prve utiske o obiteljskoj, pozitivne dakako, može i mora dobiti upravo od tebe.
nadam se da sam pomogla. Vjeka

2012/8/23 Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
Poštovana Merice

Vi samo trebate ispuniti obrazac koji je namijenjen onome koji zapošljava za
staž. Novci se dobivaju od HZZO-a, sve informacije se dobiju kad se natječaj
završi i kad dobijete stažistu. Koliko sam ja shvatila nije komplicirano
(šalju se podaci slično kako šaljemo izvješće - neka vrsta  zamolbe ili
slično - moja vrijedna stažistica se dosta raspitala, a mislim da ima kolega
u Zagrebu koji su već imali stažiste pa molim da se jave. Ja ove godine
očekujem prvu stažisticu i tome se jako veselim jer je kolegica izvrsna.
Inače, mi smo van ove mreže koja je ponuđena na stranicama HZZO-a i ne bi
trebalo biti problema. Zašto mladi žele kod nas, jer, opet, kao i u svemu
drugdje u hrvatskoj medicini, postupak je daleko kraći nego kad se ide na
staž preko bolnica i domova zdravlja. :)
Pozdrav
Tanja Pekez-Pavliško