[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] pripravnički staž

  • From: Vjekoslava Amerl Šakić <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 07:20:03 +0200

Draga Merice,
jako mi je drago da si odlučila uzeti stažistu. Moj je mladi kolega odradio
staž kod mene 2010/11. Postupak je dosta jednostavan - za mene ga je obavio
kolega, jer je imao više vremena, potpisala sam izjavu i to je to. ja sam
ga upućivala na bolnički staž, davala mu preporuke što gdje može naučiti, a
na kraju je bio kod mene.
Financijeski je malo teže, jer ti HZZO počne isplaćivati sredstva otprilike
45 dana nakon što si mu isplatila 1. plaću i stalno kaskaju za tobom, no na
kraju plate sve i kad stažista završi ti još dobiješ 2 njegove plaće.
Rad s mladim ljudima je divan, pogotovo ako su zainteresirani za stzruku,
zahtijeva osvježavanje znanja, a tvoj utjecaj će na mladog kolegu/icu biti
jako značajan, pa prve utiske o obiteljskoj, pozitivne dakako, može i mora
dobiti upravo od tebe.
nadam se da sam pomogla. Vjeka