[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] PUTNI NALOZI - MOLIM POMOĆ

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 27 Aug 2012 13:30:51 +0200

Ako sam dobro shvatio Meri to je samo mišljenje Povjerenstva za PZZ koje
još nije ni HLK potvrdila, a kamo li da bi bilo u primjeni - znamo koliko
naša vlast drži do Komore.  Njima je Komora bila potrebna samo kao
represivno sredstvo koje će uz kažnjavanje provoditi i licenciranje, a što
je bilo pogotovo bitno u vrijeme viška liječnika.  Danas kad bi Komora
željela imati i veću ulogu koja ne bi bila samo političarska produžena ruka
(s bičem ili toljagom) odjednom nikome više nije ni potrebna ni poželjna.

Zato ćemo se još načekati dok ovaj prijedlog o kojemu govori Meri bude
proveden u stvarnost.  Zapravo, ima li netko namjeru živjeti do 2150-e...?

Dana 27. kolovoza 2012. 11:51 VALENTINA ŠESTAN