[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: Bolovanje duže od 3 godine

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 May 2013 14:46:02 +0200

"zavod to nije predvidio"

ZAVODU JE GLAVA U ZAHODU, GLEDAJU U WC ŠOLJU ( istreseni sadržaj , po
girusima i sulkusima) I GATAJU TE TAKO PREDVIĐAJU

ŠAMANE ŠAMANE B. TE NEUSRO.. ŠAAAMAAANEEEE

Šalje: Branka Brkić brankabrkic@xxxxxxxxx

Kolege, molim za pomoć!

 Pacijentica je na bolovanju više od 3 godine ( terminalna faza Ca) , IKA 3x
vještačena neg, u tijeku 4x.

Danas sam imala izvanrednu kontrolu HZZO-a zbog redovnih bolovanja (stopa
bolovanja 2.7). Kontrolorka mi je rekla da zovem pravnu službu jer više ne
bi trebala izdavati doznake toj pacijentici, ona misli da  treba ići na
burzu. Pravna služba kaže , izdati doznake , napisati rukom čl.39, što znači
da nema pravo na naknadu od HZZO-a. Na moje pitanje , zašto bi meni išla u
stopu bolovanja ,ako ju HZZO ne plaća , rekla je da ne zna, to još nije
rješeno, nije sigurna , zavod to nije predvidio . Da li ste imali slično
iskustvo? Hvala.