[smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] naknada štete domu zdravlja

  • From: "Ordinacija Dr. Marina Lendler" <dr.med.marina.lendler@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Oct 2014 10:55:14 +0200

Dobila sam kaznu u dva navrata zbog propisivanja kronične terapije za vrijeme
hospitalizacije.Budući da nije bilo upozorenja na ekranu da je pacijent
hospitaliziran,a pacijenti su u oba slučaja zaprimljeni preko OHBP-a,odmah sam
reagirala i poslala prigovor gđi. u HZZO .Naravno,NIŠTA nisam postigla.Odgovor
je bio da ordinarius mora RAZGOVARATI sa pacijentom prije nego mu propiše
e-recept.Al zar pacijenti ne znaju lagati ,zar nemaju mobitel,zar me ne mogu
nazvati sa bolničkog kreveta !!!