[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] "Prijeanestezijski upitnik" OSAMDESETŠEST PITANJA $%%&&/$#"$%&//())(?????!!!/malo kraće od Tolstoja...

  • From: ambroz šutić <doktorlastovo@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@freeli" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Oct 2014 11:04:27 +0200

Postovani,trebalo je prvo uvest DTP,a onda pilotirati i prihvacati dodatna
zaduzenja,u cilju suradnje s bolnicama,a za dobrobit pacijenta.Samo sto
moje skromno lijecnicko oko primjecuje kako se i u ovom "projektu" ponovo
nas obiteljske opterecuje,a njih u Bolnicama rasterecuje!?pitam se zasto?
To ne bi smjelo proc,
Srdacni pozdravi svim kolegama!
Dana 2. 10. 2014. 10:46 osoba "Ines Balint" <ines.balint@xxxxxxxxxxx>