[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] POŠTOVANA PREDSJEDNICE BALINT!

  • From: <asimac@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 22:12:00 +0200

Zahvaljujem!
                       Anita Šimac Rako
> Od: Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
> Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: 14.10.2013 22:00
> Naslov: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] POŠTOVANA PREDSJEDNICE BALINT!

Draga kolegice Anita,

Obzirom da sam izravno prozvana dajem i izravan odgovor.

Žao mi je što pojedini članovi brzo zaboravljaju na odluke koje su osobno na
skupštini izglasali pred nepunih godinu dana, a stalno se pozivaju na Statut(
ili možda samo po potrebi).

Zbog toga još jednom podsjećam  na prošlogodišnju odluku i rezultate
glasovanja.

Statut nalaže da član koji želi glasati na Skupštini mora do početka Skupštine
priložiti dokaz o plaćenoj članarini za tekuću godinu. (multiple choice)

ZA    84    93,33%
PROTIV      2     2,22%
SUZDRŽAN    4     4,44%
Totals                             90    100%

Dakle 84 od prisutnih 90 članova Skupštine je izglasalo tumačenje po kojem
pravo glasa na Skupštini imaju samo članovi koji su do početka Skupštine
priložili dokaz o plaćenoj članarini za tekuću godinu.

Žao mi je što je na Skupštini kolegica Anita prozvana da nije član KoHOM-a.

 Ovo je podatak iz  registra uplata Tajnice
13.10.2013., u 19:49, Tajnica KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx> napisao:
Uvidom u popis članova i izvode banke utvrdila sam sljedeće uplate na ime Anite
Šimac Rako:

26.9.2012.g. 400 kn
24.9.2013.g. 600 kn

Kao što vidite kolegica Anita je naš redoviti punopravni  član. Smatram da je
očitovanje odvjetnika Kasala nepotrebno.

Ines Balint dr.med.
Predsjednica KoHOM-a
091 33 70 829