[smartdoctor] FW: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kohomovski brod zaplovio iz Šibenika nošen jakim vjetrom u leđa

  • From: Morena Butković <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 21:34:09 +0200

Morena je nebitna, bitna je odluka Skupštine. Ako sam dobro upamtila 60 za
nepovjerenje , prema uvjerljivih 120 protiv nepovjrenja ovom IO-u, nekoliko
neodlučnih.  Nije bilo tijesno nego poprilično jasno za koju je opciju
većina.

Bitno je  jednoglasno prihvaćanje izvješća o dosadašnjem radu Predsjednice
Kohoma.

I to bi trebala biti točka na i svake diskusije na ovu temu. Osobni stavovi
su osobni stavovi, a volja većine je volja većine. Demokracija. To smo
tražili.

Diskusija na Skupštini nije presudila, kolege su unaprijed došle sa svojim
stavovima. Nemojmo podcjenjivati tihu većinu.

Konstanta za sve  - dignitet struke. Što je borba za  dignitet struke?
Upravo završeni više nego odličan kongres? Prijem organizatora kod
Predsjednika Sabora ? Početne promjene u sustavu kojima se počinje utjecati
na poimanje pozicije  obitelsjkog liječnika ?

Stvaranje pretpostavki za populariziranje OM? Korak po korak naprijed jer je
odjednom sve nemoguća misija čak i za  najoptimističnije?

Ili ?

neprihvaćanje ? odbijanje?  po principu  nećemo ovo , ako ne dobijemo ovo i
ovo? Hoćemo samo sve ili ništa ?

Ja uopće ne govorim o financijama. Primjećujete li?

Način ostvarivanja cilja je prilagodljiv trenutku i okolnostima. Promjenjene
okolnosti utječu i na promjenu načina ostvarivanja cilja. Evolucija u
djelovanju uvijek prema istom cilju predstavlja nužnost i preduvjet je za
konačan uspjeh.

Prilagodba promjenjenim okolnostima znači  zrelost i mudrost. Za mene.

Nekada je trebalo vikati da nas čuju.

Danas imamo odškrinuta vrata i malo nedostaje da si ih sami (opet) zalupimo
u facu. Treba li nam to ?

Govorim o dignitetu struke. Primjećujete li?

Kad sam na jednom javnom skupu tražila od odgovornih :" Vi ste ti koji nam
trebate stvoriti pretpostavke da možemo raditi kao gate keeperi.i nemojte
nas moliti da vam pognemo jer bez tih pretpostavki to ne možemo"

Početni koračić je učinjen.

Primjećujete li ?

Ja sam ga jedva dočekala J Mnogi nisu.

Za mene je diskusija završila na Skupštini.

Ali Marija zbog mog poštovanja prema možda najstarijoj kohomki (radno
aktivnoj , Ranku nikako ne mogu zaboraviti ;.)) ,zaslužuje komentar koji
znam, neće ju zadovoljiti . Ali nije važno, važno je da je Skupština gotova
i da je ovaj IO-u dobio priliku da završi započeti posao prije godinu dana i
da Ines Balint to zaslužuje !!! Uspjela se dostojanstveno oduprijeti svemu.

Optimistički očekujem da u  Rovinju bude mnogo kandidata koji će ponuditi
svoje kandidature bez potrebe da se nekoga moli i kumi da uđe u IO.

Neću se javljati za repliku . Kome je jasno, jasno je. A kome nije, nikada
neće niti biti.

Lp m

P.S  dodatak o istarskoj podružnici KoHOm-a :

U IŽ ima 49,4 % članova koHOm-a od ukupnog broja liječnika obiteljske
medicine, polovica.