[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Prikaz slučaja

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Oct 2014 22:06:46 +0200

Cholib je u ZGB trenutno IN-sve svoje sam poslala na LP,po prigovoru-jer su
lab. parametri uredni,iako uz prisutne arterijske bolesti...,smjernice su
smjernice...a više se ne raspravljam s nikime(nema svrhe,troši
energiju)...Očekujem razumnu odluku LP-a,prema smjernicama... kao i do
sada...SKZ jednostavno nisu normalni-oni uopće ne percipiraju gdje žive-iz
iste blagajne koju nemilice prazne im stiže  plaća..očito pharma daje
više.....Osim toga što mi to rasipanje ide maksimalno na živce...-još uvijek
me drži...primum non noccere ...Pozdrav Ida

Cholib ionako  ide samo uz dg. infarkt,okluzivnu perifernu art.bolest i
određene parametre lipidograma-tako da je mimo smjernica i u  Inesinom
slučaju...LP u tom slučaju ionako odbija prigovor pacijenta(koji želi baš
sve popiti-jadna li mu majka...)-thanks god.

SKZ profesionalni PROPISIVAČI ( neprekidno  se vrte ista imena...),,,polude
kad vide odbijenicu haze...     Komentiraju...J.... hazu,oni će meni...Ja
sam stručnjak...itd...sve mi pacijenti prenesu...Baš mi je teško radi
njih.....

Najinteresantnije je, da  je Cholib fino Pitijski usmjeren smjernicama...-
za trigliceride preko 2,...a može i za preniski HDL-da ga podigne..maltene
je za sve,samo još da se maže i na kruh.....

Pa onda SKZ uživaju  jer i kad zločesti holesterol štima,pa kad "životno
pogubni" trigliceridi od prežderavanja štimaju...još uvijek im ostaje HDL
-ako je slučajno 0,9 -indiciran je Cholib da postigne željenih
1,0-da,da....baš tako....UNBELIVEBLE smjernice... ...Tko je samo tako lijepo
namještao da ga u nas  može dobiti jedno milijun  ljudi...

Nije im bilo dosta namještanja holesterola na 5....a sad još i trigliceridi
i HDL...Još ,još i još...nikad dosta..

Ne ginu nama milijarde i milijarde minusa za lijekove...Oni   se namjerno
proizvode,to bi i slijepac vidio...

Uz svo namještanje smjernica...pokušavaju uvaliti lijek i mimo  tih
rastezljivih-  ČAK  i kod onih pacijenata koji su im izbjegli za  jednu
desetinu u parametrima...U mom slučaju samo za HDL 0,9...(jedamput u životu
izmjeren)-a sve je ostalo savršeno uredno... HDL mora biti
1,0......jadno..Zemljo otvori se..