[smartdoctor] Re: [smartdoctor] OVO REFORMA HMP NE MOŽE POKRITI !!!!

  • From: "Magdalena Nardelli" <ambulanta-babino-polje@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Aug 2011 12:53:42 +0200

Na Mljetu je i ove godine organizirana "Turistička ambulanta" u prostorima
ordinacije u Goveđarima (kontra smjena od dr Zulić).Tim u ambulanti (liječnik,
sestra i vozač s jednim starim san.vozilom dubrovačke HMP) košta 38 000 kuna
mjesečno.Svi su potpisali ugovor s Domom zdravlja koji osigurava i gorivo i
potrošni materijal. Općina Mljet platila je DZ 47 000 kuna, a županija 29 000
kuna. Hotel "Odisej" i Nacionalni park su ,kao i ranijih godina, donirali hranu
i hotelski  smještaj za liječnika.
Ove godine smo Sandra i ja imale neizmjernu sreću što nam je došao korektan
mladi liječnik koji čeka specijalizaciju iz kirurgije ( baš se nasašivao i
izvježbao).
Svi smo radili s turistima: podaci su za VII mjesec i do 19.8.2011.
Ambulanta Goveđari:18/53
Ambulanta Babino Polje:64/73
Turistička: 46/30 + svakodnevno bar po jedna intervencija liječnika u hotelu
Svih vrsta hitnih transporta ( osim zraka) i intervencija.
Nadam se da ćemo i iduće godine biti ovako sretne jer se samo tako može ljeto
preživjeti.I možda užicati produžetak rada turističke bar do 15.9.
Pozdrav s Mljeta